سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/4/1
7:56 ع

با وجود بازار های متفاوت جهت فروش تقویت انتن موبایل و گوناگونی سیستم های تقویت موبایل و همچنین قیمت های متفاوت تقویت کننده انتن موبایل اکثر مشتریان در هنگام خرید در انتخاب دستگاه تقویت کننده دچار سردرگمی می شوند.

چگونه انتن موبایل را تقویت کنیم؟

وسیله ای برای تقویت انتن موبایل؟

راه های تقویت انتن موبایل؟

 

از این رو تمام تلاش خود را کرده ایم تا با راهنمایی صحیح شما را درامر خرید تقویت کننده انتن موبایل خانگی و ارزان یاری کنیم. 

قدم اول در انتخاب دستگاه تقویت انتن تلفن همراه اول بررسی سیگنال موبایلمکان مورد نظر می باشد.این کار برای متخصصین با دستگاه تست سیگنال(برنامه tems) و برای شما مشتریان محترم به 2 صورت امکان پذیر است:

1.برای گوشی های سیستم عامل اندروید استفاده از نرم افزار gsm signal monnitoring 

2. برای بررسی سیگنال منطقه مورد نظر با گوشی ایفون با وارد کردن کد:

*3001#12345#* 

فرکانس انتن موبایل در شرایط عادی و نرمال باید ،بین 65 الی 85 دی بی ام باشد که در شرایط نا مطلوب این عدد تا 120 دی بی ام می رسد.

بعد از بررسی میزان امواج  موبایل  و متراژ ملک مورد نظر نوبت به انتخابسیستم تقویت کننده انتن موبایل  می شود.در مناطق دور افتاده و نقاط کور خارج از شهر می شود از سیستم تقویت انتن موبایل همراه اول ارزان قیمت استفاده کرد که فقط فرکانس 900مگاهرتز همراه اول را ساپورت می کند.

تقویت انتن موبایل همراه اول single band repeater گزینه مناسبی برای مناطق درون شهری و مناطق با تراکم جمعیت بالا نمی باشد.در  مناطق درون شهری هنگام مکالمه به دلیل ترافیک بالای جمعیت گوشی شما با مشکل انتن دهی موبایل مواجه می شود.

اما در مناطق درون شهری که با مشکل انتن دهی موبایل مواجه هستندسیستم تقویت انتن موبایل دو باند  

duall band repeaterکه قابلیت ساپورت فرکانس 900 مگاهرتز همراه اول و1800 مگاهرتز ایرانسل بهترین گزینه برای تقویت انتن دهی گوشی موبایل شما می باشد.

اگر به دنبال تقویت اینترنت گوشی موبایل خود هستید باید دستگاه شما 3band repeater  باشد تا علاوه بر همراه اول وایرانسل بتواند فرکانس 3g  یا 2100 مگاهرتز را ساپورت کند.

 

در پایان ما بعد از بررسی  مقدار فرکانس محیط و انتخاب سیستم مورد نظر باید متناسب با متراژ محیط تحت پوشش باید دستگاه تقویت کننده انتن موبایل را با توان خروجی مناسب انتخاب کنیم.

به طور کلی تقویت موبایل و تکرار کننده انتن موبایل از 10 دی بی ام تا 40 وات تولید و روانه بازار مصرف گردیده است.

در هنگام خرید تقویت انتن موبایل نکته مهم و تاثیر گذار قیمت تقویت کننده انتن موبایل نمی باشد و شما باید به تجهیزات جانبی ان از جمله انتن گیرنده و انتن فرستنده و کابل مصرفی اهمیت دهید.

انتن های تقویت موبایل نقش بسیار اثر گذاری در عملکرد سیستم انتن تقویت کننده سیگنال موبایل  دارا می باشد پس در انتخاب انها بسیار دقت فرمایید.

روش های تقویت انتن موبایل از جمله:

1.دانلود نرم افزار تقویت انتن دهی موبایل جاوا

2.تقویت کننده انتن موبایل جیبی

3.برنامه تقویت انتن موبایل جاوا

4.نرم افزار تقویت انتن موبایل جاوا گزینه های غیر اصولی و نا به جایی است و تنها گزینه برای رفع مشکل انتن دهی در نقاط کور و ضعیف استفاده از دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل می باشد که به صورت  100%  قانونی و با عملکرد wifi  مشکل شما را برای همیشه بر طرف خواهد کرد.

شرکت  سیگنال بوستر در سال 1390 با هدف ارائه محصولات بی نظیر داخلی و خارجی مورد نیاز کشورتاسیس شد
 و در همان ابتدا با تلاش های مستمرمتخصصین این حرفه در مدت کوتاهی موفق به نام گذاری به عنوان یکی ازبزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش تقویت انتن موبایل  تاریخ ایران شود


استقبال خریداران و نیاز بازار مصرف،مدیریت شرکت تجارت الکترونیک سیب ایرانیان را بر آن داشت تا با درج تبلیغات گسترده در روزنامه های کثیرالانتشار و فضای محیطی کلان شهرها محصولاتی با آخرین تکنولوژی را در سبد خرید خودقرار دهد


اعتقاد راسخ ما درک نیاز و جلب رضایت مشتریان بوده و تمام امکانات خود را برای نیل به این مهم به کار گرفته و با پشتیبانی گسترده محصولات در داخل کشور این مهم را بر لوح عملکرد شرکت نگاشته ایم

راه های ارتباط با ما در 24 ساعت شبانه روز : 

02144268400

09127560949

09355587522



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ